ساخت سايت ساخت سايت

تبلیغات و سرمایه گذاری

طراحي سايت براي كسب و كار خودتان

آيا ميتوانيد سايتي كه ميخواهيد را خودتان طراحي كنيد يا نياز به استخدام يك طراح سايت هزينه ساخت سايت اينترنتي چقدر است؟ - طراحي سايت - داريد؟ كسب و كارها براي حضوري موثر و رقابتي نياز به ساخت سايت دارند، تا بتوانند خدمات و محصولاتشان را معرفي و به فروش برسانند. براي كساني كه هر گونه نگراني در مورد دقيقا كجا و همچنين راهنمايي در مورد چگونگي استفاده از سئو - ساخت سايت - ، شما احتمالا مي توانيد با ما در صفحه وب تماس بگيريد.

دامنه ايي مخصوص سايت سازان

حالا كافي است كه نام دامنه اي كه خريده ايد را در آدرس بار مرورگر بزنيد تا صفحه تنظيمات وردپرس باز شود. و همجنين گروه ديگري از پكيج هاي طراحي سايت كه داراي امكانات حرفه اي تر مي باشند را مي توانيد در صفحه انواع سايت ببينيد . هزينه پشتيباني سالانه طراحي سايت در پكيج هاي توشن به صورت انتخابي هست و شما بعد از يكسال مي توانيد در صورت نياز اين هزينه را پرداخت كنيد كه به مدت يكسال سايت شما پشتيباني شود و از تمامي خرابي ها و مشكلات احتمالي كه به صورت غير عمد توسط خود شما ايجاد مي شود جلوگيري كند و در صورت نياز برطرف شود و همچنين امنيت سايت شما توسط واحد پشتيباني حرفه اي توشن به صورت كامل نضمين خواهد شد. شما با استفاده از سايت ساز وبزي و قالبهاي آماده آن به راحتي ميتوانيد هر نوع وب سايتي نياز داشته باشيد را طراحي كنيد. اگر تا اينجاي راه را با ما آمده باشيد، خودتان ديدهايد كه كمتر از يك ساعت از زمانتان را گرفته است.

هزينه ساخت سايت

هزينه هاي اعلام شده مربوط به طراحي كاتالوگ تا 24 صفحه مي باشد و براي كاتالوگ هاي بيش از 24 صفحه تخفيفات پلكاني لحاظ خواهد شد. اگر تمايل به استفاده از پكيج هاي اقتصادي تري داريد ميتوانيد به صفحه طراحي سايت شركتي و يا طراحي سايت فروشگاهي رفته و در آنجا ليست امكانات و هزينه نهايي را مشاهده كنيد. با استفاده از قالبهاي سايت (ساخت سايت) شخصي و پلن پايه وبزي شما ميتوانيد با هزينهاي ناچيز صاحب يك وب سايت شخصي حرفهاي شويد.

توصيف قوانين مربوط به ساخت سايت

با اين توصيف معني هاست مشخص شد. هرچند با توجه به ويژگيهاي قالبهاي آماده سايت شخصي وبزي و ابزارهاي قدرتمند اين سايت ساز، كماكان استفاده از وبزي به صرفهترين و بهترين گزينه موجود خواهد بود. با سايتي شو طراحي و ساختن سايت خيلي ساده است و نياز به دانش فني نداره. اگر دوسـت داريد در فضـاي مجازي فعاليـت خود را آغاز كنيد و نياز به وب سايت داريد، طراحان وب براي شما پيشنهادات ويژه اي دارد.

موضوع ساخت سايت در ايران

البته اين موضوع هزينههاي زيادي به همراه خواهد داشت و مقدار اين هزينهها كاملاً به نوع سايتي كه قصد طراحي آن را داريد، نيازها و خواستههاي شما از طراح و نرخ دستمزد طراح سايت بستگي دارد. ساخت يك وبسايت شخصي كه رزومه شما را نمايش دهد كار چندان پيچيدهاي نيست و اگر يك طراح سايت حرفهاي استخدام كنيد نيز با هزينههاي نسبتاً معقولي اينكار قابل انجام خواهد بود. اين همان متني است كه روي دكمه نمايش داده ميشود.

بخش طراحي سايت

در اين بخش - طراحي سايت - مي توانيد مشخص كنيد كه لينك هاي سايتتان به چه صورت نشان داده شود و چه ساختاري داشته باشد. البته باز هم بايد توجه كنيد كه با توجه به بودجه بايد اين تصميم را بگيريد شما مي توانيد در ابتدا با يك ظاهر اختصاصي شده آماده با هزينه طراحي سايت كم ، طراحي سايت را استارت بزنيد و در آينده و پس از رونق كسب و كار خود توانيد ظاهر سايت را تغيير دهيد و حرفه اي تر كنيد. هرچه بودجه بيشتري براي طراحي سايت در نظر بگيريد ظاهر بهتر و نتيجه نهايي حرفه اي تري بدست خواهيد آورد .

هزينه طراحي سايت

يكي از فاكتور هاي بسيار تاثير گذار در قيمت نهايي طراحي سايت ، طراحي ظاهر و قالب سايت است كه از به User Interface نيز ياد مي شود، اگر دقت كنيد اولين چيزي كه نظر شما را جلب مي كند در تمامي سايت هايي كه در دنياي وب جستجو و مشاهده مي نماييد ، ظاهر سايت است و از روي ظاهر در مورد اون شركت تصميم مي گيريد كه اين سايت يك شركت حرفه اي است و يا سايت يك شخص كه در - ساخت سايت - خانه كار مي كند . وبسايت هشت بستري مناسب براي ايجاد يك شاپ خريد اينترنتي است و به كاربران كمك مي كند كه خيلي سريع فروشگاهي با امكانات فروشگاههاي حرفه ايي را راه اندازي كنند و بتوانند با راه اندازي اين مركز خريد آنلاين به دنياي فروشگاه داران اينترنتي وارد شوند.

بارزترين ويژگي طراحي سايت

بارزترين ويژگي كه يك فروشگاه اينترنتي بايد داشته باشد سهولت كار با پنل مديريت ان است كه خوشبختانه فروشگاه ساز هشت با پنل كاربري بسيار ساده و روان تلاش نموده تا سادگي كار با پنل را از همان ابتداي ساخت (ساخت سايت) فروشگاه اينترنتي براي كاربران ايجاد كند.كافي است محصولي براي فروش اينترنتي در اختيار داشته باشيد اين تنها چيزي است كه لازم داريد زيرا ساخت - طراحي سايت - فروشگاه در فروشگاه ساز " هشت " در عرض چند دقيقه انجام خواهد شد.

https://sakhtesite.com/?p=9124

 

برچسب:
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: <~PostRate~>
بازدید: <~PostViwe~>

+ نوشته شده: 1400/11/16 ساعت: ۱۷ توسط:najram :